Bryt ihop och kom igen!

Hej!
 
Nu har jag dragit igång min tredje blogg på 7 år, inte dåligt. De andra bloggarna har fallit mellan stolarna, om man säger så. Jag hade inte tillräckligt mycket inspiration för att fullfölja dom, men jag tror att jag har hittat den inspirationen nu :) Som jag har skrivit i min presentation om mig själv så har jag valt att "blotta" mig vad det gäller mitt inre jag, just för att jag ser skrivandet som en process för mig att gå vidare.
 
Jag kommer säkerligen skriva inlägg där jag mår mindre bra, i mina svackor, men jag tycker det är fint att visa att jag är en människa som har förmågan att visa mina känslor. Jag är inte hel, långt ifrån. Jag har sår och skrapsår på min själ som aldrig kommer att försvinna. Jag har haft ett självförtroende som har varit längre ner än till helvetet och jag gör allt i min makt nu för att återfå kontrollen, för det har jag rätt till.
 
Idag skrev jag in mig på Birka vårdcentral på Öster, pratade med läkaren där så nu ska jag remiteras till en psykoteurapeut. Ska bli härligt att äntligen gå vidare och rå om mig själv. För tro det eller ej så kan man faktiskt bry sig om sig själv också, något som jag aldrig gjort tidigare. Jag hoppas verkligen att psykoterapi biter på mig och att jag kan hitta den rätta vägen, min väg. Det här är början på något nytt nu, en resa som jag kommer att dela med mig av och som jag hoppas att du, ni kommer att se som en inspiration. 
 
Kram Emelie
 


Kommentarer
Elin

<3

Svar: puss <3
Fröken Stark

2013-08-22 @ 21:02:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0