Jag 辰r starkare 辰n du

 

Här kommer en liten filmsnutt från när jag sjöng en låt igår hemma hos mamma. Jag har ju sjungit i kör sen jag var 5 år tror jag det var och älskar att sjunga. När jag bodde hemma så sjöng jag nästan varje kväll så som jag gör på videon och kunde sjunga samma låt 10 gånger på raken bara för att sätta den perfekt. Jag har tänkt mycket på att börja på kör igen, att sjunga i kyrkan eller liknande. Hade verkligen varit så roligt. Jag känner mig så fri och så stark på något sätt när jag sjunger. Har tänkt att jag kanske ska göra en låt i julklapp till Jimmy och sen sjunga in den och ge honom som en video, vi får se.

 

Hade innerst inne velat gå till en sångpedagog för jag har hört att jag ändå är rättså duktig på att sjunga och med en sångpedagog kan det ju bara bli bättre? :) Här sjunger jag en av mina favoritlåtar, som jag sjunger när jag vill peppa mig själv. Jag har tagit bort originalrösten och bara valt att ha kvar körrösterna så att det inte blir så matt. Så rösten som ni hör är ju min egen röst, min syster trodde inte på mig när jag skickade videon till henne, haha :) Då måste det ju varit rätt så bra ändå. Sjöng fel vid vissa tillfällen med, blir lätt så när man ska prestrera ;)

 

Är rätt så kul att höra sin egen röst såhär, blir nästan lite stolt! :*

Och jag lever ju verkligen mig in i rollen om man säger så, haha...



Kommentarer
Johanna

Wow,vad duktig du är! Jättefint!

2013-12-07 @ 10:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0