2 ryggövningar och 1 bicepsövning

 

Idag blev det ett bra pass med systra min. Vi körde rygg, biceps och mage, är helt mör nu!! Har sådan OTROLIG träningsvärk i mina ben och min rumpa sen gårdagens ben och rump pass, kan knappt sitta ner. Gjorde mina basövningar och sen programmet med skivstången - knäböj 40 kg, utfall skivstång 20 kg, vadpress skivstång 30 kg - är heeeeelt slut i benen kan jag lova!!

 

Vi filmade några filmsnuttar från 3 övningar vi gjorde idag i alla fall, blev kanske inte världens mest visande snutt på teknik och så, men kul att ha i framtiden så att man kan kolla tillbaka på både teknik och muskler :) Jag hade redan kört mina set när vi filmade så jag är rätt så trött på filmen + att jag hade mindre vikt eftersom jag var så slut. Sen bastade vi närmre en timme ungefär tror jag, väldans skönt. Så nu är jag mör och fin och väntar mig redig träningsvärk imorgon! :D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0