Bra jobbat!

Pjuuh, nu kom jag hem från 2 timmar på gymmet tillsammans med Malin :) Vi körd  ben, rumpa och biceps. Snacka om att jag är otränad till max. Till och med Malin som födde barn för några veckor sen var mindre trött än mig. Men en eloge till mig som äntligen tog mitt lata jag till gymmet!
 
Köpte protein pulver för typ 6 månader, för att jag skulle börja träna då men det blev aldrig av.. Jag kör i alla fall på Charlotte Parrelie's serie. Har ett pulver med smak av jordgubb och den andra choklad. Brukar bland med vatten eller minimjölk :) Tar femme power också som man ska inta 20 minuter innan träning för att musklerna ska orka mer. Även bar'sen är okej, bra mellanmål.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0