Formen vecka 1

Tänkte jag skulle ladda upp några bilder sen idag. Tycker alltid det är lika jobbigt att ha kort på sig själv i underkläder, allt ser så stort ut, haha. Men som sagt ska tajta till underdelen och gå ner till 63-64 kg MED muskler :) Observera att jag har sjukt dålig hållning och måste träna upp bål och rygg sen är min mage så uppsvälld eller så är det magmusklerna som halkat bak ;) Jag har så kvinnliga former på underdelen så benen passar liksom inte in till resten av kroppen, jättesmal överdel och "pluffsigare" underdel. Sen är jag rätt så skimrig i min hud som kanske syns på bilderna då jag har pigment förändringar och det blir då mörka fläckar på kroppen.
 
Mina mått kommer jag skriva upp imorgon :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0