Godmorgon träningsvärk!

Jisses, sicken träningsvärk jag har idag, mest i benen och rumpan men rätt så mycket i axlar och triceps idag med. Vi körde 2.5 timmar på gymmet igår, kändes kan jag lova. Sen blev det filmkväll med grillat hemma hos Malin & Danny.
 
Nu sitter jag på jobbet och har 10 timmar kvar av mitt jobbpass, helt okej att jobba på helgerna tycker jag, man får ju extra obekvämt vilket klirrar till lite extra i pengarkassan, hehe :)
 
Jag har alltid haft så lätt att muskla upp mina armar, vilket är skönt. Men skulle velat att min underdel skulle vart lika lätt att muskla upp. Dumma kvinnokropp :)
 
 


Kommentarer
Malin

Snygga armar!
Önskar man fick fram såna muskler :).

Jättebra tips du skriver om träning och kost! Mycket att tänka på!

Svar: Det kommer du få, men det tar tid så tålamod är en bra egenskap ;)
Fröken Stark

2013-08-24 @ 15:14:58
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0