Never back to this

 

Jag hoppas verkligen inte att jag någonsin kommer tillbaka till denna "formen" igen. Jag var i princip bara skinn och ben, kunde inte vägt mer än 57-58 kg kanske, och eftersom jag är 175 cm så är det rättså lite för min längd. Målet är nu att bli fast, få former och bibehålla muskler. Men vi får se hur det går, då jag är otroligt dålig på att äta. Jag laddade ner appen "shapeup" för ett drygt halvår sedan och jag kom nästan aldrig över 1000 kalorier trots att jag skulle äta enligt appen 1450 kcal. Är dålig på att äta mellanmål, men ska försöka hitta lite goda och nyttiga mellanmål som jag ska dela med mig av :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0