And off we go

Sådär ja, då ska vi alldeles strax checka in och gå på planet mot varmare länder. Vi ska först åka 5 timmar till Egypten och sen vidare mot Bangkok i 8 timmar, bara att gilla läget. Kommer säkert bli mer jobbigt på hemvägen för då vill man alltid bara hem... 

Jag har bestämt mig för att inte lägga in några kamerabilder förens jag kommer hem igen, då kommer det flera bild bombar istället :) Så jag ska ta lite bilder med mobilen så att jag håller er underrättade :) Bättre det än inget. Men räkna med ungefär 2 inlägg per dag! 

Ha det super nu alla nära och kära!l Kommer förmodligen inte uppdatera bloggen fören Imoegon när vi kommer fram och jag hittar wiifii. 
<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0