Blogga utomlands?

Nu har jag en liten fråga, som någon kanske kan svaret på? Jag vill ju jättegärna blogga nu i Thailand också. Dock kanske det bara kommer att bli 1-2 max inlägg per dag, eftersom jag förmodligen kommer vara igång hela dagarna. Men nu till frågan, jag har ju ingen dator med mig utan endast kameran och mobilen. Men tror ni att det är säkert att gå in på ett internetcafé och föra över bilderna till deras dator och sen radera dom lika snabbt igen när jag hunnit lägga in dessa på bloggen? Jag är lite velig faktiskt.. Jag var ju inne på facebook och så senast, men hade inte blogg då. Känns bara så klumpigt att ta med en dator...
 
Vill ju kunna blogga och lägga upp bilder även nu när jag är iväg. Vill ju inte förlora er, hehe :) Men skulle det vara så att jag inte kommer kunna blogga där borta så mycket som jag vill så kommer jag börja blogga fullt ut igen den 4 januari, förmodligen så kommer det komma en del bildbombar då också :P
 


Kommentarer
Anonym

Du kanske kan blogga ifrån mobilen? Finns ju appar till det. Om du har bluetooth på telen och kameran ( vanligt på rätt nya kameror ) så kan du föra över bilder från kameran till telen

2013-12-11 @ 21:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0