Comeback

Jag har aldrig saknat gymmet såhär mycket som jag gör just nu. Jag kan ligga på stranden och drömma mig bort om att jag åker till gymmet och värmer upp och sen kör ett tungt ben och rump pass. Nästan så jag känner lite abstinens, är jag konstig? Haha... :P

Rump och ben pass är det roligaste passet. De muskel grupperna kan man träna tungt och chocka och verkligen känna träningsvärken. Jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka där jag slutade rätt så fort i alla fall.. Jag ska börja med kortare pass och på mindre vikter men ska öka rätt därefter, som sagt noga att ta det lugnt i början! 

Man märker i alla fall att musklerna förtvinas väldigt fort. Har nog märkt det mest på armarna och axlarna. 

Ska även se om jag ska lägga upp ett nytt träningsschema för underkroppen sen innan sommarn. Som det ser ut nu så ska jag först lösa ett 3 månaders gymkort och sen efter det löser jag 3 månader till fast med gym och pass också! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0