Drömhäst

Sen jag var liten så har jag alltid drömt om att ha en svart blank och fin häst, haha. Jag köpte ju Kayla för snart 3 år sedan och hon är jättefin och svart och blank, precis som jag ville ha det. Dock så har jag ju en drömhäst som med allt annat, och det är en frieserhäst. Dom är verkligen så otroligt fina och eleganta. Jag kommer ihåg när jag red på ridskola, då hade de en frieserhäst där på prov och jag fick rida den. Den var inte jätte utbildad, men den hade sådana steg och man kände liksom att det var en speciell hästras. Dom är liksom så sportiga på något sätt.
 
Tyvärr så kostar ju en utbildad frieserhäst över 100 tusen och känner nog inte att jag skulle velat lägga ner så mycket pengar på en häst, hus först och främst :P Men man får ju alltid drömma, eller hur?
 
 
 
 
 



Fast min fina Kayla är också väldigt fin, eller hon har blivit väldigt fin! ♥
 
 


Kommentarer
Rebecka

Kayla är verkligen så fin!! :)

2013-12-05 @ 22:29:00
URL: http://hardcorelifestyle.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0