Frukost

Vi har en take away restaurang nästan precis där vi bor så jag gick dit i morse och köpte med mig 3 stycken smoothies till mig och Jimmy, perfekt frukost. Min kropp skriker nog bokstavligen efter protein, men jag får ta tag i det när jag kommer hem istället. Vill inte riskera att bli dålig här borta igen. 

När vi åt frukost på vår lilla ute plats så kom det en jätte söt katt som påminde så mycket om min katt hemma hos mamma och pappa - Pysen. Hon måste vara hög gravid för hon är jätte tjock, sen hade hon bara en stump till svans så vi döpte henne till Stumpan :P 

Hon låg bredvid oss hela tiden och var jätte tillgiven. 





Banan, Lemon och mixed fruit :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0