GOTT NYTT ÅR!!

Gott nytt år fina ni :D Vårt nyår har vart awesome!!! Eftersom vi är 6 timmar innan er så firade vi tolvslaget för 2 timmar sedan :) Vi firade somsagt i Patong. Det var verkligen hur galet som helst. Strippor som dansade på borden överallt, SJUKT hög musik, shopping osv. Vi valde att åka högst upp i ett lyxhotell på ungefär 100 m höjd och reserverade ett bord vid helglasade väggar, var verkligen hur coolt som helst!!

Vid tolvslaget kom det riktigt mycket smällar, man kände hur hela denna stora byggnaden som vi var i skakade av smällarna runt omkring... Var nästan lite läskigt, lät som ett krig nästan. Men var riktigt coolt att vara så högt upp för då kom raketerna nästan precis där vi var eftersom vi var så högt upp, ball upplevelse! 

Jag testade även på fotmassage, är helt såld. Hon vad så sjukt duktig hon som gjorde det, nästan så jag blev lite kär i henne :P Haha.. Så mitt nyårslöfte för 2014 ska bli att jag faktiskt ska unna mig en helkroposmassage 1 gång i månaden, för det är jag värd. Tränar man på gym och sliter fysiskt som jag gör i mitt arbete med jämna mellanrum så behöver man mjuka upp musklerna. Så det ska jag se till att göra! :)










Tänk att vi är typ 100 m över marken här, fick nästan svindel när jag kollade ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0