Helt otroligt!

Idag har det verligen vart en full späckad och rolig dag. Först började vi med att åka till Phukets kust och åkte en stor båt tillsammans med typ 30 stycken andra till olika öar. Runt öarna så åkte vi kanot tillsammans med en guide in och ut i grottor och runt hela öarna, var så fantastiskt coolt!! 

Dock så tog jag nästan alla mina bilder med kameran så får lägga upp det när jag kommer hem till Sverige igen helt enkelt :) Sen besökte vi ju även James Bond Island, egentligen så var det ingenting speciellt sådär, har jag ens sett filmen? :P Tror inte det... 

Var i alla fall kul att åka den stora båten med alla turister för vi hade jätte hög musik och åt buffé osv :) Mycket trevligt! 






Jimmy framför berget på James Bond Island :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0