Hjälpsam!

Idag ska Erika komma ut en sista gång till mina hästar innan jag åker iväg på fredag. Hon ska ju som sagt ta hand om mina hästar medans jag är borta. Hon ska ju förhoppningsvis rida Kayla några gånger på dessa 3 veckorna om vädret tillåter. Skulle nog faktiskt inte kunnat be någon annan mer än Erika att ta hand om mina hästar, jag litar på henne till 110 % och hon är väldigt varsam med allt, så valet var inte så svårt direkt.
 
Idag ska vi gå igenom Kaylas vintertäcke, vilket täcke hon ska ha när osv. Även hur man sätter på broddar, hur man gör om Kayla skulle vara svullen eller om hon skulle skada sig. Känner mig lite som en lärare, men jag tycker det är kul att förmedla mina kunskaper, speciellt till någon som är villig att lära sig :) Jag tror att mina hästar kommer att ha det jättebra i Erikas händer och jag är inte ett dugg orolig! ♥
 
På det här kortet tycker jag Erika ser ut som en hästskötare som sköter om hästen emellan tävlingarna och de olika staterna. Eller hon ser faktiskt nästan ut som en horse whisperer  nu när jag kollar extra noga :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0