Hjärtskärande

Tro det eller ej men det var verkligen hjärtskärande att lämna över hundarna till mamma ikväll :'( Vet att vi bara ska vara borta i 3 veckor men tillägnar man alla dygnets timmar i princip tillsammans med hundarna så är detta ju en himla omställning.. Men det ska nog gå bra!

Senast vi var i Thailand i 2 1/2 vecka så saknade jag ihjäl mig efter 1 1/2 vecka :P Det blir ju inte bättre när man har en massa bilder på mobilen så då kommer jag bara kolla på dom och börja gråta, kalla mig löjlig haha. 

Ska i alla fall njuta av tiden borta nu. Behöver det. Men saknaden av mina små älsklingar kommer aldrig försvinna. Nej nu blir det sängen, klockan ringer 04.00 imorgon sen vidare mot Kastrup! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0