Hummel

Fick hem mina fina träningsskor från www.sportamore.se i förrgår och de är verkligen superfina. Storleken var perfekt, tog storlek 40. De var jätte lätta och jag körde lite hemmaträning igår och de hade jättebra dämpning och när jag gjorde squats så kändes det jättebra. Annars kan det ju lätt vara så att när man gör squats med skor med dålig dämpning så sjunker foten in på insidan och man gör då övningen snett. Så se till att ni har skor med bra dämpning så att inte knäna tar skada :)
 
Tänkte även längre fram att jag skulle köpa ett par till löparskor som jag endast ska använda inomhus vid konditionsträning. För som det ser ut nu så använder jag mina löparskor både inne och ute, vilket inte är så bra. Så ska försöka hitta ett par bra löparskor nästa år, helst från Nike för jag tycker att de har de bästa och skönaste skorna.
 
Dessa kostade bara 499 kr, fast då var det rea. Är sugen på att köpa de rosa/svarta också men vet inte om jag ens kommer använda båda skorna. För tillslut har man ändå en favorit och tränar med dom hela tiden, men vi får se. De är ju väldigt fina och bra kvalité för ett bra pris. Har faktsikt aldrig ägt något med märket Hummel innan.
 
 
 
 
Man fick även med ett par rosa skosnören, men vet inte om det blir för mycket rosa då...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0