Inte långt kvar nu...

Alltså det är verkligen inte långt kvar nu, om 4 dagar så är vi på flyget till Thailand och jag känner ingenting? Alltså jag känner ingen resfeber som det brukar kallas. Konstigt? Självklart längtar jag ihjäl mig av att komma härifrån och åka till Thailand men jag har nog inte fattat det ännu att vi åker om 4 DAGAR!! Jag vet inte om det har betydelse att vi bokade denna resan för snart ett år sedan? Annars brukar man kanske boka en resa 1 månad innan man åker och då behöver man inte vänta så länge, när man väntar såhär länge som vi gjort så kanske det blir så avlägsnet? Ah, jag vet inte. Vi får se när resfebern kommer i alla fall :)
 
Ska bli så skönt att beställa drinkar på stranden, få färsk frukt på pinne, snorkla i kristallklart vatten, rida på elefanter, besöka regnskogar, bada i varma källor, bli en shopaholic, bli brun, bära bikini, bära fina klänningar och sist men inte minst - att bara vara, känner att jag behöver det mer än någonsin just nu! ♥
 
 


Kommentarer
Belovely

Avis! Resfebern kommer nog när du sätter dig på planet :)
Väldigt fin bild på dig!

2013-12-09 @ 18:36:52
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0