Mysigt

Vi har det så mysigt här i krabi :) Vi bor precis jämte varandra och sitter tillsammans utanför och herrarna avnjuter whiskey och jag dricker is te, this is life. 

Jag har inte  mycket hemlängtan ännu. Idag är det 1 vecka sedan vi träffade mamma och hundarna. Men jag vet garanterat att längtan kommer snart, det gjorde den i alla fall sist. Jimmy och jag brukar alltid fråga varandra "vad tror du milo gör just NU?", haha. Sen får man ju alltid tänka om att ni är 6 timmar efter oss så oftast så svarar man "jag tror han sover nu", typ. 

Jobbet saknar jag ingentingalls, är så skönt att ha lite paus därifrån. Har jobbat konstant i 3,5 år utan redig semester så detta är välbehövligt. Älskar mitt jobb, men just nu njuter jag till fullo :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0