Nöjd!

Igår var ju Erika hemma hos mina hästar och jag visade henne det sista som hon behövde lära sig innan hon kan ta hand om mina små hjärtan. Jag lät henne fixa allting och så var jag bara bredvid och obsaverade ungefär. Hon fick MVG på allt, så himla duktig och lättlärd är hon. Sen tog hon en tur på Kayla och jag tog med mig shettisarna på en promenad på sisodär 20 min. Det blev så kort eftersom det började snöa rätt så mycket.
 
Lät Erika ta några volter på ängen också och hon var jätteduktig, eller bådatvå var jätteduktiga. Är så stolt över Kayla som blivit så otroligt fin och hon är inte alls den stressade travaren som hon var när jag köpte henne. Hon har jättefin arbetstrav och börjar trampa så fint. Man ser att hon blivit mycket starkare och orkar hålla upp sig på ett annat sätt nu. Jag är mycket nöjd med mitt arbete med henne och även med Erika. Har ju försökt hjälpa henne lite som coach när hon ridit mina hästar, just för att jag vill lära henne och hon är villig att lära sig.
 
2 av mina största ögonstenar i mitt liv ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ikiipik

Du är vår ögonsten! <3
Det gick jätte bra igår, känner mig så stolt, hedrad och en sådan ära att vi har den tilliten till varandra, och att jag få ta hand om dina små hjärtan.
Och jag ska ta mer än väl hand om dina hästar! :) ( de kommer bli bortskämda) hihihi ;) <3

Jag tyckte ridningen gick jätte bra på volten, och att både kayla och jag vill utvecklas och lära oss!
<3

2013-12-09 @ 11:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0