Ögonfransböjning!

Min syster gjorde en ögonfransböjning för några veckor sedan som blev väldigt fint. Sen sa hon att jag också skulle göra en eftersom jag har så långa ögonfransar. Jag har faktiskt aldrig tänkt på det innan.. Jag böjer mina ögonfransar ibland när jag går ut, men inte alls så ofta. 

Kanske skulle göra det? Bara för att se hur det kommer se ut :) Kostar 550 kr och håller i ungefär 2 månader. Inget jag förmodligen kommer att fortsätta göra, men hade vart kul att testa. 

Min syster säger att jag har typ dubbelt så långa som hennes, men jag har verkligen aldrig tänkt på vad som är långa/korta fransar. Men på denna bilden ser det ut som att jag har rätt så långa ändå :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0