Orolig

Ush, jag börjar bli lite orolig för både demostrationerna som håller på i Thailand just nu men också snöovädret, med tanke på att vi åker om 1 vecka!! Förstår inte varför allt detta ska hända lagom tills att vi ska åka? De hade till och med stängt av öresundsbron och vi ska ju åka tåg över till Kastrup om 1 vecka. Förhoppningsvis så kommer ju snöovädret att lägga sig tills nästa vecka, för jag kollade på SMHI och då stod det att det skulle vara strålande solsken, lite vind och 8 plusgrader. Men det vet man ju hur fel dom kan ha...
 
Sen demostrationerna är jag också orolig för. Resebyråerna har ju inte ställt in några resor ännu och inte varnat för att man ska åka dit, men tänkt vad surt om de stoppar alla resor till Bangkok? Jag skulle blivit helt förstörd, speciellt när man har sett fram till denna resan sen vi bokade den i Januari i år. Men vi får hoppas på det bästa. Vi åker ju fredagen den 13, ska väl tydligen betyda otur vad jag hört. Men har aldrig trott på sådana påhitt. Jag får hålla tummarna i alla fall!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0