Överkropp

Jag har alltid velat ha en vältränad överkropp. Jag vet att mycket är genetiskt och att kanske inte alla har de gener som krävs. Jag kan lätt bygga musket på armar, mage och axlar men det fattas liksom något. Jag är så himla benig och platt över brösten liksom. 

Jag hade bara velat lägga på mig lite fett där och sen bygga snygga muskler av det istället. Så synd att man inte kan välja vart fettet skall sätta sig :P 

Om man kollar på bilden så är jag ju verkligen tanig och smal över brösten och egentligen över magen också. "Äter jag upp mig" så är jag rädd att det lägger sig på låren och rumpan, vilket jag verkar ha en tendens att göra ^^ 




Tänk om man hade kunnat ha en sådan här överkropp. Får nog äta väldigt mycket känns det som :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0