Ska jag?

På måndag efter jobbet så ska jag och Elin till Grand och köpa in de allra sista förnödenheterna till Thailand. Ska se om jag hittar några linnen som jag kan använda där också. Är så roligt att köpa nytt. Fast jag köper nästan alltid lite för festliga linnen så när jag vill ha något originellt eller lite mer vanliga linnen så har jag knappt inga. Borde egentligen köpa mer baskläder som långärmade tröjor, enfärgade linnen/t-shirts osv. Men det är ju så tråkigt :P
 
Måste även hitta några nya solglasögon, hittar inte mina gamla, som var så fina. Det är ju inte direkt säsong för att köpa varken badkläder eller sommar saker just nu, så utbudet lär väl inte vara det bästa direkt. Måste även köpa lite trosor och bhar, alltid kul med lite finare trosor med. Använder oftast bara enfärgade men ibland kan det vara kul att ha lite spets eller med lite färg på. Får se vad jag hittar helt enkelt :)
 


Kommentarer
Belovely

Testade det linnet fast i svart, om det är de från Gina men kändes som man hade ett xxl linne på sig :/ annars älskar jag de linnen som hänger lite löst i ryggen :)
Annars tror jag du iaf kan hitta mkt solglasögon o bikinis i Thailand.

2013-12-07 @ 23:38:49
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0