Skönt att veta!

Det är så skönt att veta att alla mina små älskade djur har det så bra och att de är i goda händer. Hundarna har ju mamma hand om och hästarna har min bästa vän Erika han om, vilket hon verkar klara galant (trodde inget annat heller) :) Är en sådan trygg känsla att veta att dom har det bra!! 

Erika uppdaterar ju på min Facebook sida varje gång hon ridit och skriver lite vad hon gjort med kayla osv. Är så roligt att läsa det, sen lägger hon in en bild också :) Har verkligen inga problem med att låta henne rida kayla, däremot är hon nästan den enda som jag skulle släppa upp på kayla. Dels för att hon känner henne så väl och sen att jag vet vad Erika kan och vad hon går för. 

Mamma skickade 2 bilder på Facebook på Tyson och Milo i tomtemössa :P Så söta dom är mina små änglar. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0