Snygga träningshorts

Kikade lite på sportamore's hemsida och de hade rea på ett par jättesnygga träningshorts. Dock vet jag inte om jag hade velat bära dom på gymmet? Känns lite naket, men de är väldigt fina i alla fall :) Skulle i så fall velat ha ett par gråa och ett par rosa.
 
De ger ju dock inte så mycket stöd, det är ju därför man har långa tajta tights för att de ska ge stöd åt benen när man utför vissa övningar och när man motionerar m.m. Shorts ger ju inte samma stöd, men de är väldigt fina! :) Men när jag har solbrända ben och mer vältränade ben så kanske jag kan överväga.
 
Kostar bara 299 kr på www.sportamore.se :)
Ser ju nästan ut som att man har på sig kallsonger, haha :P
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0