Strandkropp

Nu befinner vi oss i krabi - ao nang :) Vi har rest runt väldigt mycket nu dessa dagarna sen vi landade i Thailand. Tror vi stannat på ett hotell 2 dagar som mest. Men nu ska vi bo i ao nang tills på söndag sen vidare mot phi phi Island :) 

Jag vet inte om det bara är inbillning eller om jag känner mig mer plufsig efter all ute mat och icke gym? Benen känns inte alls lika fasta som när jag tränade på gymmet för 1 månad sedan... Snacka om att jag nästan ska bo på gymmet när vi kommer hem :P Nä men man får ta det lugnt i början efter ett sådant här uppehåll. 

Jag har i alla fall hittat ett sätt att förbränna maten på :P Jag går ut i havet tills att vattnet når upp till halsen ungefär, sen går jag med stora kliv framåt 500 m och sen tillbaka 500 m fast då springer jag istället, haha. Man får använda det man kommer på :P 

Det ser nog lite roligt ut ifrån stranden, men det får jag bjuda på ;) Man är helt slut efteråt i alla fall.. Sen går vi ju även väldigt mycket här. Blir säkert flera km varje dag!





Kommentarer
Anonym

Tycker absolut inte att du ser plufsig ut ! Tycker din kropp ser lika fin ut som innan :)

2013-12-19 @ 20:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0