Systertid

I tisdags så hade jag och min älskade systra lite systertid. Vi hade först hovslagaren på besök som fixade till hästarnas hovar så att de är fina tills att vi åker iväg. Sen åkte vi till Börjes och fikade i säkert 30-40 min och pratade och hade trevligt. Sen gick vi runt i varuhuset och köpte på oss lite saker och skrattade som vi brukar, som systrar.
 
Är så härligt att ha lite kvalitétstid tillsammans, vi är ju väldigt nära som syskon och hon får mig att må bra i alla lägen. Så jag är så glad att jag har henne i mitt liv, hon känns nästan som min tvillingsyster, min andra hälft. Nu ska vi ju tillbringa 3 veckor i Thailand tillsammans, så får se om vi står ut med varandra :P
 
 
 
Testade ett par snygga glasögon, haha. Och måste bara säga det, att gud vilken bra
kamera iphone 5 har om man jämför med min sketna iphone 4...
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0