Snälla, vänd!

Tack och lov, nu mår jag äntligen lite bättre! Maten är lite svår fortfarande men det kanske inte är så konstigt ändå? Jag mådde rätt så okej igår på dagen men sen på kvällen började jag må jätte illa igen och kände mig svimfärdig så fort jag ställde mig upp. Sen har jag dock fortfarande spräng huvudvärk så Jimmy fick gå till Apoteket här och köpte jätte mycket vätskeersättning som jag ska ta 4 gånger per dag, sen sa ssk på Apoteket att mår jag inte bättre tills imorgon så tyckte han att jag skulle åka till sjukhuset! Så jag gör verkligen allt för att inte behöva åka dit, tänk om jag blir inlagd. Då kommer jag inte härifrån? Hemska tanke. Men får hoppas vätskeersättningen gör susen, huvudvärken är jobbigast just nu! :/

Vad jag märker att man börjar resonera mycket när man mår dåligt, jag börjar alltid tänka på hur bra jag har det egentligen (när jag är frisk då) och att jag inte brukar vara sjuk och att jag måste tänka att det finns dom som har det hundra gånger värre än jag. 

När jag var liten så frågade jag alltid mamma när jag var sjuk "Mamma, hur känns det att vara frisk?", haha :P Nä men just nu värdersätter jag att känna mig frisk SÅ mycket (får hoppas jag blir frisk snart bara). Gud vad jag är glad att jag ändå inte är sjuk så ofta, typ en gång per år! 

Min verklighet just nu! 

Jag har bestämt att jag aldrig mer ska åka till Thailand och det är inte för att jag inte gillar landet utan för att jag förmodligen inte tål maten här eller deras "matkultur" eller vad man nu ska kalla det. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0