Tusen tack!

Jag la ut klippet där jag sjöng på min facebook sida igår också och vilken respons jag fick!! Jag hade faktiskt inte förväntat mig att så många skulle tycka att jag var bra, men tack så hemskt mycket allesammans som sa så fina ord om min sång, blir rörd. Eftersom jag inte direkt sjungit för någon innan så är det klart att det är otroligt kul att få höra att man är duktig och jag suger upp varenda komplimang jag får. Ibland tror jag faktiskt att man behöver bekräftelse/höra att man är duktig för att man ska lyckas och bli motiverad. Om jag hade velat satsa på musiken så är det självklart att jag skulle behövt människor som peppar mig och säger att jag är duktig på det jag gör.
 
Sen menar jag inte att man behöver bekräftelse i varenda sak man gör/ska lyckas med, men blir inte bekräftelsebehovet för stort så tycker jag ändå att det är något bra att vilja höra att man är duktig och att man kanske bär på en gåva. Så återigen tusen tack för alla fina ord jag fick, och om man ska tro på det ni skriver så verkar jag ju kunna sjunga nogerlunda bra ändå :) Nej, men jag tycker faktiskt att jag sjunger bra och är ändå förvånad att jag sjöng så pass bra som jag gjorde i fredags eftersom jag inte sjungit på några veckor. Rösten är ju en färskvara som så mycket annat!
 
Kanske skulle söka till Idol 2014? ;) Alltså, självklart hade det vart grymt kul att i alla fall försöka, men eftersom det var så många år sedan jag sjöng för publik senast så vet jag inte om jag har nerverna för att ställa mig framför Laila, Anders och Bard, haha. Men som man säger "gör det som en kul grej, går det vägen så gör det", man lever ju bara en gång som sagt :)
 
Jag glömmer aldrig när jag sjöng för Erika. Jag satte henne på en stol framför mig och sen ställde jag mig med micken och sjöng en låt för henne som handlade om vår vänskap. Detta måste vara 8 år sedan tror jag. Jag såg det som ett fint sätt att bevisa min tacksamhet för allt hon gjort för mig! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0