Visste ni att...


1. Visste ni att jag älskade att klä ut mig till man när jag var liten?
Jag vet faktiskt inte vart det kommer ifrån, men jag älskade att låna pappas kläder och sen tog jag strumpor och la det innanför kläderna runt armarna och benen för att det skulle se ut som muskler. Sen målade jag med kajalpenna en mustach, herregud. Likadant när jag lekte med mina kompisar, då skulle alltid jag vara mannen i leken.
 
 
 
2. Visste ni att jag kan köra traktor? Bra dessutom...
Jag har alltid varit intresserad av fart, bilar, motorer osv när jag var yngre (och nu med, kanske inte lika mycket). Jag har alltid haft lätt att lära mig, speciellt praktiska saker. Så det kanske inte är så konstigt att jag kan köra alla möjliga fordon?
 
 
3. Visste ni att jag har haft en elefant mellan benen?
Nja, vi kanske inte ska ta det så ordagrant. Men jag har faktiskt haft en elefant mellan benen :P Det var när vi var i Thailand senast, då blev jag uppburen av en elefant. Känslan var så himla cool. Jag vet att jag hade funderat länge på hur en elefant känns, och jag kan ju säga att det slog mina förväntningar 100 gånger om, vilka djur!!
 
 
3. Visste ni att jag har velat bli militär?
Ja faktiskt, enda sen jag var liten så har jag velat bli militär. Har väl fortfarande den drömmen sådär lite långt bort i tankarna. Har alltid vart intresserad av killiga saker liksom, vet inte vart det kommer ifrån? Men när jag var 18 år så funderade jag starkt på att göra lumpen och utbilda mig till militär. Undra vart jag hade vart nu om jag hade tagit steget och utbildat mig till det?
 
 
5. Visste ni att jag hade fler killkompisar än tjejkompisar?
Japp, tro det eller ej. Men mellan jag var 5-15 år ungefär så hade jag många fler killkompisar än tjejkompisar. Hade kanske 2-3 tjejkompisar som jag umgicks med och 10 killkompisar. Nu är det däremot tvärtom. Jag vet inte heller varför det var så. Jag var ju lite av en vilde när jag var liten, jag gillade inte att måla naglarna eller att sminka varandra, jag ville hellre köra med fyrhjulingar i skogen eller skjuta med pistol. Kanske var det därför jag tydde mig mer till killar, för att de var mer spännande att umgås med dom.
 
 
6. Visste ni att Kaylas morfar är mijonär?
Haha, ja i och för sig så är kanske inte hennes morfar miljonär eftersom att han är häst. Men han var en riktigt framgångsrik travare :) Sprungit in mer än 6 miljoner. Kayla har ju också vart travare, men lyckades nog inte så bra verkar det som. Men det är ändå kul att se att hon har så fina gener :)
 
 
 
 
Ja, man kan väl säga som så att jag nog är rätt så manlig av mig när det gäller många saker nu när jag läser igenom allt. Men jag har ändå blivit mer intresserad av tjejsaker med som naglar, hår, smink osv, vilket jag tycker är väldigt kul, för jag är ju ändå född till en tjej, hehe. Men det är nog ändå min personlighet, att jag är lite killig av mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0