Äta mera!

Jag måste ju äta rätt så mycket nu när jag börjat träna för att mina muskler ska ha något att bygga på. Jag tycker det är svårt att äta så mycket. Men idag var det inget problem, jag har inte hunnit äta några mellanmål idag så jag var rätt så hungrig när jag kom hem ikväll, så somsagt det var inga problem alls att slänga i mig hela denna tallriken :P
 
Nu sitter jag i soffan och tänkte krypa under en filt och sätta på en film. Jimmy är iväg, inte vanligt att han är iväg längre nu när han inte har fotbollen. Men han blev faktiskt tillfrågad att bli BKs tränare, så nu är han där på möte :D Är så otroligt glad för hans skull!! Han har varit så ledsen att hans fotboll helt försvunnit ur hans liv, men nu verkar det vända igen. Styrelsen såg väl vilken talang han var så de ville inte förlora honom, så tränare är ju superbra, då kommer inte fotbollen försvinna ur hans liv ändå, så glad!! Plus att han får lön med, inte alls dåligt ;)
 
Som sagt, det var inte svårt att slänga i mig den här tallriken med
fullkornsspagetti, quornfärs och massa bönor :D
 


Kommentarer
Belovely

Vi åt samma sak ikväll. Så mumsigt :)

Svar: Mm, så himlans gott! :D
Fröken Stark

2013-11-21 @ 18:57:22
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0