Bada badkar!

Åh, vad jag kan sakna att bada badkar. När jag bodde hemma så badade jag rätt så ofta i badkar, det är så avslappnande och lugnande på något sätt, känns som att själen renas haha :) Dock så brukar jag alltid ha för varmt i vattnet så att jag håller på att svimma av värmeslag, men det är skönt ändå.
 
Men bara grejen att kunna välja att "idag ska jag ta mig ett bad" eller "idag ska jag ta mig en dusch". Jag har ju bara ett val änsålänge och det är den tråkiga duschen. När jag bor i hus så ska jag banneme investera i ett snyggt och varmt badkar ;)
 
 
 
Detta är snyggt, speciellt med tassarna :D
 
 Formerna på de här badkaren är snygga - stilrent!
 
 
Fast helst av allt skulle jag ju velat ha en sådan här i källaren ;)


Kommentarer
Elin

Ja de är mindre kul o betala för så mkt vatten bara ;) när vi bodde i lägenhet kunde man bada oftare.. Nu är min lite snålare med det ;)

2013-11-11 @ 22:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0