Cats

I fredags kväll var jag och 2 stycken kollegor och kollade på musikalen Cats på konserthuset. Fy tusan vad dom var duktiga. Tror att musikalen höll på i 2 timmar och 45 minuter, men det kändes inte så länge eftersom den var så bra! Jag älskar att kolla på musikaler på tven, men detta är 3:e gången jag kollar live på en musikal. Kommer aldrig glömma när mamma och jag åkte upp till Stockholm och kollade på Il Divo, då var jag kär kan jag lova.
 
Men det kan vara lite kul ibland att gå på lite konserter eller musikaler, man blir ju så sprudlandes glad :D Jag kan bli så avis på dom som är på scen, jag hade också velat vara där. Att kunna dansa som dom, sjunga som dom och våga som dom, allt det skulle jag velat ha :) För övrigt så idag får det bli ett ben, rump och magpass på gymmet. Har fortfarande rejäl träningsvärk sen onsdags, men man får pumpa på ändå :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0