Delifresh kycklingmål

Igår när jag hade jobbat 12 timmar så var jag så himla hungrig när jag åkte hemåt eftersom dom på jobbet åt hamburgare med bröd och jag inte äter kött. Så jag frågade Jimmy om han kunde åka bort till MAX och köpa ett delifresh kycklingmål till mig :)

Var så himlans sugen på det och det är faktiskt inte den onyttigaste hamburgaren som man kan köpa. Fast jag tog dock extra ost på ;) Och istället för pommes som man alltid brukar ta så tog jag äppelbitar, så himla gott!! 

Ibland får man unna sig sådant här, speciellt om man har vart duktig med kosten under en längre tid. Huvudsaken är vad man själv tycker. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0