Döskalle leggings!

När jag var på Ullared så tänkte jag att jag skulle hitta ett par snygga och fräcka leggings som man kan ha till en lång stickad tröja eller liknande. Så jag hittade ett par snygga döskalle leggings som jag tog i storlek S. 

Sen när jag kom hem och skulle testa dom så visade det sig att på lappen  inuti så stod det XL???? Blev så himla besviken. Men jag testade dom och visst de är jätte mycket för stora, men de liknar lite harem byxor så jag tänkte att man kunde ju i alla fall använda dom som mys byxor för det är himla skönt material! 

Vi kan i alla fall konstatera att jag inte är en XL ;) De är jätte pösiga vid låren ch vi vaderna, men tycker inte det syns så mcket ändå haha :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0