Festa

Gud vad jag egentligen har ändrats personligt när det gäller fest och sådant. Jag festade väl egentligen inte mer än någon annan tonåring gjorde när jag var "yngre". Då tyckte jag det var kul att sticka ut och dansa och ta någon cider, men aldrig mer än så. Jag har aldrig varit någon som druckit mycket eller ofta. Visst någon gång har man druckit mer än vad man kanske skulle (hehe), men jag har ändå vart väldigt redig ändå när det gällt alkoholen. Har alltid varit väldigt skärpt och slutat dricka när jag ska.
 
Nu för tiden går jag kanske ut max 2 gånger per år. Jag vet faktiskt inte varför det blivit så, jag vet inte om jag hade gått ut mer om jag hade vart singel? För jag känner att det inte har något att göra med att jag är upptagen eller så, bara att jag inte har det suget efter att gå ut längre. Jag har liksom min trygghet och familj nu och känner att allt sådant är perfekt just nu. Sen självklart kan jag tycka det är kul att gå ut och dansa sådär ibland, men aldrig direkt så att jag trånar efter det. Vet inte om man kanske blivit lite tråkig?
 
Många av mina kompisar studerar ju och då verkar man festa väldigt mycket och hålla igång. Jag känner ju mig som värsta torrisen om man jämför med dom :P Haha.. Men samtidigt så känner jag att jag har mitt nu, självklart kan jag gå ut och dansa lite närsom när jag har lust och när man är utomlands så går man ju ut mer och skulle jag åka utomlands med mina tjejkompisar så är ju det självklart att jag inte skulle vara en tråkmåns och sitta på hotellrummet på kvällen, inte så jag menar haha. Är man utomlands och man är med tjejkompisar så blir det ju en annan stämmning och ett annat go, då blir man ju sugen. Men jag har liksom inget behov av att dricka eller att gå ut, vilket jag kan tycka är rätt så skönt ändå. Jag kan likaväl träffa mina vänner hemma på en tjejkväll istället. Jag går ut när jag känner för det och tar igen alla de månader sedan sist och då har jag oftast j*vligt kul också! :D
 
 
Samtidigt så älskar jag att fixa till mig och ha högklackat med klänning, det kan jag sakna lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0