Fläckiga ben

Egentligen är detta världens i-lands problem, men det är ändå rättså stort för mig.. Jag vet inte vart det kommer ifrån eller varför jag fått det, men när jag solar mycket så blir mina ben så fläckiga. Ungefär som blåmärken, fastän det inte är det, grymt irriterande. Blir liksom aldrig jämt brun och fin utan det ser nästan ut som att jag ramlat och slått mig gul och blå. Någon har sagt att det kan bero på att jag bränt mig, men när jag inte solar så bleknar det och sen när jag väl solar igen så dyker fläckarna upp igen. Någon som har något liknande?
 
Det förstör lite för mig kan jag känna ibland, även fast jag försöker vara glad för det jag har så är det ändå en liten grej som stör mig, det har vi säkert alla. Jag har i alla fall lätt att bli brun, så det är jag glad för. Men det hade vart kul att bli jämnt brun över huden och inte ha fläckar osv. Ja ja, förmodligen ingenting jag kan göra något åt, men ibland kan jag känna att det tär på självförtroendet fastän det egentligen är en sådan liten grej..
 
Jag vet inte om det bara är jag som är överlöjlig, men jag tycker benen
ser fläckiga ut speciellt vid sidan av låren..
 
Tänk om man hade kunnat bli såhär jämn och fint brun!! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0