Funderingar..

Jag funderar ju fortfarande på vart jag vill ha min tatuering och lite också på vad jag ska skriva, för det ska bli en text. Jag finslipade på en text som handlar om styrka för några dagar sedan som blev väldigt bra, och den symboliserade mig väldigt mycket och bra på något sätt. Jag har funderat att sätta den på framsida lår eller på sidan av låret. Tycker det kan vara så snyggt när man har på sig shorts och man bara ser lite av den, då blir liksom betraktare nyfiken på vad som står där ;) Det hade i alla fall jag blivit..
 

Såhär hade varit snyggt, kanske inte så stor text men lite mindre..
 
 
Den här är jag mest inne på, ungefär den storleken också!
Får bli efter Thailand jag tatuerar mig, kan visa texten någon dag med! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0