Gekås Ullared!

Jippi!! Imorgon när jag gått av natten vid 9.00 så när det av mot Ullared, wiho. Som jag längtat :) Jag älskar verkligen det varuhuset, slutar alltid med att jag handlar för 2000 kr mer än min sagda budget, hehe. Perfekt att köpa på sig en massa hundsaker och gottis till vovvarna och sen även till hästarna också! 

Tänkte jag skulle se om jag hittar någon snygg piké på häst avdelningen som jag kan ha när jag väl kommer rida för tränare och när man fotar och så :) Sen ska jag även kolla på träningsavdelningen, har rätt så höga förväntningar så får hoppas jag hitt några snygga toppar och tights :D Sen kan man ju aldrig handla för mcket till hemmet heller. Min sambo är mer "äh, vi har ju redan gardiner, de räcker med dom". Medan jag mer gilla att ändra ch dona :) Vi får väl se vad jag finner! Det återstår att se.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0