Grattis älskling

Igårkväll så var min älskade man iväg på möte och skrev kontrakt och blev då klar tränare för Växjö BK :D Är så glad för hans skull, kunde verkligen inte blivit bättre det här. Jag som var så ledsen för  hans skull att fotbollen ryckts ur hans liv. Men nu kom den springandes tillbaka till honom!! :)

Jag överraskade honom med lite god mat när han kom hem och tända ljus. Det var uppskattat vill jag lova. Så vi satt där och åt mat och pratade om alla möjligheter detta extra jobbet öppnar för oss och framtiden. Grattis min fina man! <3




Det blev lax med ugnsrostade grönsaker, keso och en grönsallad :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0