Hängig!

Jag här faktiskt legat och sovit 2 timmar sen jag kom hem, känt mig hängig och inte alls på hugget idag. Jimmy och jag skulle egentligen tränat tillsammans idag men jag hade inte alls någon lust, och ibland så tycker jag att det är okej. Fastän jag skriver att man måste finns motivationen så brukar jag göra det men idag hade jag ingen som helst lust att åka till gymmet.

Jag räknade ut hur många timmar jag ska jobba denna veckan måndag-lördag och det visade sig vara hela 56 timmar jag ska göra på 6 dagar. Vet inte om det är just tanken på att jag ska jobba så mycket den här veckan som gör att jag tappar lusten till det mesta..

Men jag vet att det bara är en tillfällighet. Vi har ju avstämning inom kommunen i slutet av mars där vi bara får ligga 25 minus i timmar annars får man betala tillbaka. Eftersom jag ska jobba 40 timmar ungefär utöver mitt schema för att fylla ut min procent så är det ju en kamp varje månad att jaga de timmarna.

Så nu har jag fått spy lite galla, det är väl okej antar jag. Ibland kan man inte alltid ha en poker face och låtsas att allt är okej när det kanske inte är det, och det är ju det jag vill lära mig, att inte säga att jag mår bra när jag inte gör det! 

Men får hoppas att gnistan kommer tillbaka snart :) Den här veckan hinner jag inte träna något.. När jag går av dygnet på torsdag så åker vi ju direkt tilll Ullared. Jag tänkte att jag skulle köpa ert hantel kit där och en matta för att ha här hemma bara för att ha när det blir såhär att jag inte hinner sticka till gymmet, då kan man bara köra litegrann istället för att bara ligga i soffan! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0