Jeans

Testade ett par jeans igår som jag köpte för snart 4 år sedan tror jag. De passade jätte bra när jag köpte dom men de senaste 2 åren så har de vart jätte tajta i midjan, knappt så att jag kunnat ha dom och sen har de även vart för små i låren. 

Sen testade jag dom igår bara för skojs skull och de vart till och med lite för stora :D Blev sådär jätte glad att de äntligen passade igen för tycker de är väldigt fina. 

Midjan var för stor nu och så stora har de aldrig vart, och de har inte töjt sig något för det gör knappt inte äkta jeans. Sen så vid låren så var de perfekta, sitter nästan bättre nu än när jag köpte dom :) 

Så då måste jag ha vart lite större runt lår och midja då i 2 år ungefär tills att jag började träna bra sen september. Så då har det ju hänt rätt så mycket på 3 månader ändå :) Kul! 




De hade till och med gått sönder där bak ser jag nu haha..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0