Köpt på Gekås!

Här kommer lite av de sakerna jag köpte igår på Gekås Ullared, blev lite träningskläder i alla fall.
Visade inte alla för jag har 2 par av varje plagg jag visar i olika färger bara :)
 
Från vänster: bild 1: Hundarna fick ett varsit regntäcke, bild 2: ett skritt täcke till kayla, bild 3: en yoga matta och en röd kappa till köket, bild 4: två stycken mössor som jag ska ha i stallet, bild 5: ett dra-på lakan himla praktiskt, bild 6: en godjul skylt, bild 7: ett hopprep och en 10 kg kettlebell, bild 8: ett hantelset på 6 kg, bild 9: en longeringsgjord till kayla.
Från vänster: bild 1: en reflex dunjacka som jag ska ha i stallet/när jag rider, bild 2: två par vantar och ett hårband, bild 3: lyktor som man ska hänga i fönstret, bild 4: en smyckeshand som man ska hänga smycken på, bild 5: lite julprydnader, bild 6 & 7: två stycken lyktor, bild 8: jag försökte hitta tre stycken hundar som liknar våra hundar, haha. Bild 9: lite hundleksaker.
Från vänster: bild 1: ett storpack med hårsnoddar, bild 2: två stycken boots till kayla, bild 3: en fin lykta, bild 4: en diskmedelspump.
 En "pungväska" som jag kallar det ;) Nej men den är perfekt att ha i Thailand sen, att ha pengar och mobil i, kanske inte världens snyggaste men praktiskt och bra. Sen köpte jag även en mössa som man har när man rider, ser ut som att jag ska råna någon, men man sätter hjälmen över och sen fryser man garanterat inte!
En långärmad sporttröja, köpte en i svart med.
En sport t-shirt, köpte en i rosa också.
En jätteskön långärmad tröja, materialet är helt underbart!
En vanlig träningstopp, köpte en med rosa också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0