Kvalitetstid med min vän!

Idag ska jag ha kvalitetstid med min älskade vän Erika, min fina fina vän. Vi har inte alls hunnit träffats så mycket på sistone på grund av att jag jobbat som en dåre och hon pluggar på dagarna och eftersom att jag ofta jobbar nätter så är jag ju ledig på dagarna men upptagen på kvällarna, har vart lite småtrist. Men jag tror att vi har så mycket att prata om, vi har ju nästan en hel livshistoria att berätta efter knappt en vecka ifrån varandra, så känner på mig att det kommer bli öronsår och torra strupar ikväll ;) Vi har i alla fall bestämt träff på medley, vi tänkte ta en tur på äventyrsbadet och sen basta en lång stund och bara prata och umgås.
 
Jag känner att jag har varit lite dålig på att umgås med mina fina vänner den senaste tiden, men det har sina förklaringar. Ibland så känner jag att jag behöver lägga varje miligram på mig själv och ibland behöver jag bara en break, kanske låter småelakt men jag behöver det. Sen en av mina bättre vänner - hanna, bor ju så långt ifrån mig. Jag vet att man kan åka dit över en natt och umgås, men det har liksom aldrig blivit något rätt tillfälle. Men jag ska försöka bli bättre på att visa att jag bryr mig, för det gör jag!! Jag bryr mig otroligt mycket om alla mina fina vänner, men ibland så räcker inte orden till, det liksom bryts ner när jag arbetar med så mycket annat - mig själv, jag blir lite egoistisk och tänker enbart på mig, men det har ju sina förklaringar och mina vänner förstår mig - det är det viktigaste! Jag tror att ett arbete med sitt inre tar mycket energi och tid, och det måste jag låta det ta, jag vill inte stressa med något!
 
Iallafall, jag hoppas jag och Erika får en pratsam kväll, var så länge sen jag var på äventyrsbad! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0