Kvinnoformer!

Något som jag är extra intresserad av är hur många olika former en kvinna kan ha - timglas, skeden, päron och allt vad det heter. Jag tycker att de flesta kroppformarna är snygga och kvinnliga, jag menar man kan ju inte riktigt hjälpa vilken kroppsform man fått, det är ju genetiskt som så mycket annat. Jag vet faktiskt inte riktigt vilken kropps form jag har, lite åt timglas hållet kanske.. 

Själv tycker jag att jag har en liten rolig kropps form då jag har väldigt markerade höfter, sen under revbenen går det in jätte mycket, sen över höfterna går det utåt, sen direkt in lite granna precis efter troskanten, sen ut igen vid låren och sen sakta in i en båge vid benen.. Haha vilken luddig förklaring! :) 

Men tycker det är rättså coolt med hur olika man kan se ut och att man kan vara lika smala men en form kanske ser lite större ut bara för att den personen kanske har lite mer kvinnliga former. Jag vet inte riktigt om jag gillar min form, det går från dag till dag det där, självförtroendet är väl inte alltid på topp! 

Men jag tycker man ska sluta fightas med sin kropps form och är man inte nöjd så får man försöka acceptera den, för kroppens ben struktur kan knappast ändras. Mina höfter kanske alltid kommer att vara lite bredare och kvinnligare, man får acceptera det man har :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0