LEDIG!

Herre min skapare, vad skönt! Tro det eller ej, men jag tror att detta är den längsta ledigheten jag haft sen semestern i somras. Jag är ledig idag, imorgon och på söndag, sen börjar jag veckan med ett 12 timmars pass på måndagen. Men det ska bli så oerhört skönt med att vara ledig och bara vara. Jag är ju ganska duktig på att ta på mig för mycket och jobba för mycket, det finns liksom ingen spärr i mig.
 
Men nu känner jag verkligen att jag behöver vara lite ledig och ta hand om mig själv. Ibland kan jag få lite "småpanik" när jag är ledig för att jag inte vet vad jag ska hitta på när jag väl är ledig, haha låter konstigt jag vet. Men jag gillar mitt jobb och allt runtomkring, så det kanske inte är så konstigt att jag gillar att jobba, men ibland får det bli en gräns. Behöver lite distans ändå känner jag, speciellt när jag jobbar med människor och psykiatri, blir väldigt intensivt! Jag har inte alls mycket inplanerat idag, det ska i alla fall bli ett bra ben och rump pass på gymmet lite senare, träningsvärken har äntligen försvunnit sen i söndags!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0