Legs

Jag tycker ändå att jag har rättså långa ben, jag är ju rättså lång - 175 cm. Jag tror att jag har längre ben och lite kortare överkropp. Mina armar känns ibland som att de är 1 mil långa, haha men annars hade det nog sett konstigt ut om de var korta :P Somsagt, man ska vara glad för det man har, samtidigt som det ibland kan vara svårt att tänka så. Man är född i en kropp, man har olika gener, olika förutsättningar. Alla har inte förutsättningarna till att kunna bli en elitidrottare, så är det bara. Jag vet i tusan om jag hade kunnat bli en friidrottstjej faktiskt, känns inte som att jag har tålamodet eller orken till att träna så mycket, och det är ju så, alla är vi ju inte lämpade för sånna saker.
 
Jag gillar ju att använda högklackat och har väldigt många också. Ibland så köper jag på mig skor som jag knappt använder. De blir ju inte så ofta som man använder högklackat längre tycker jag. Använder ju alltid höga skor när jag går ut eller när jag är utomlands och så. Men det är inte ofta jag använder det om man går på stan på sommaren eller så, kanske man skulle göra? Man får ju himla snygga ben i högklackat i alla fall :) Ska försöka få med mig lite mer högklackat och lite mer klänningar/kjolar till Thailand denna gången. Känns som att vi kommer gå ut och festa mer nu när vi är 2 par. Så det ska bli kul att klä upp sig lite och vara solbrun på det! :)
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0