Förtvinas..

Jag har inte alls kunnat träna denna veckan på gymmet.. Har som sagt jobbat alldeles för mycket så har kommit hem sent varje dag i princip :( Vad fort man ser att musklerna förtvinas lite efter bara 1 veckas uppehåll.. Lite små läskigt!! Måste verkligen träna i Thailand!! Mina magmuskler har blivit lite "slappare" tycker jag och då snackar vi bara om 1 veckas uppehåll. Kanske bara jag som inbillar mig men tycker ändå att magen ser mindre vältränad ut än för 2 veckor sedan, kanske beror på att musklerna är mer upp pumpade när man tränar dom mer ofta och tyngre? :)

Det enda jag gjort är min hemma träning och en magövning med den lilla grejen med ett hjul i mitten... 



Jag försöker inalla fall träna mycket av sidans muskler, tycker det är snyggt när musklerna syns där! Denna veckan får det bli en riktig träningsvecka!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0