Mitt mellanmål!

Detta mellanmålet är det vanligaste målet jag brukar äta på jobbet. När man jobbar inom vården så är det ju inte som jag skämtar när man säger att det finns tillgång till mängder av kakor och sötsaker!! Så vid våra fika stunder som vi har 3 gånger per dag så brukar jag äta detta istället, ekologisk müsli med torkad frukt och nötter med naturell yoghurt och ett råg knäckebröd med ost, gurka och tomat. 

Ett perfekt mellanmål enligt mig och man blir väldigt mätt och belåten vill jag lova :) När jag är hemma brukar jag mestadels äta knäckebröd med keso på och paprika eller fiberhavregryn, en avocado med keso och te eller naturell yoghurt blandat med kvarg :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0